Контактна інформація ЦНАП

ГРАФІК РОБОТИ

Центру надання адміністративних послуг

Сторожинецької  міської ради

 

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 800 год. до 15 00 год.

Четвер з 800 год. до 2000 год.

Субота, неділя – вихідні.

Без перерви на обід.

Консультування, прийом та видача документів здійснюється щоденно (крім вихідних та святкових днів).

АДРЕСА:

вул. Чернівецька, 6 а, каб. 2

тел. 2-58-22

е-адреса: cnap.storozhynets@gmail.com

Контактні телефони керівників органів, які забезпечують роботу Центру надання адміністративних послуг при Сторожинецькій міській раді

ПІБ

Посада

Телефон

Сташеску Крістіна Георгіївна

Реєстраційна служба Сторожинецької міської ради

2-20-60

Луцак Іван Григорович

Територіальне управління Держгірпромнагляду по Чернівецькій області

(0372) 55-29-71

Маніліч Василь Денисович

Сектор містобудування, архітектури та ЖКГ районної державної адміністрації

2-18-82

Тинок Юрій Сергійович

Відділ у Сторожинецькому районі Головного управління Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру у Чернівецькій області

2-52-97

Білоконь Микола Васильович

Управління екології та природних ресурсів Чернівецької обласної державної адміністрації

(0372) 52-47-94

Ротар Олександр Семенович

Сторожинецький районний відділ Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області

2-48-84

Швед Мирослав Петрович

Управління Держпродспоживслужби у Сторожинецькому районі

2-30-01

Харлашко Олександр Петрович

Служба автодоріг у Чернівецькій області

(0372) 58-38-82

Пилип’юк Володимир Миколайович

Чернівецьке обласне управління лісового та мисливського господарства

(03722) 2-25-22

Бабина Юлія Василівна

Головне територіальне управління юстиції у Чернівецькій області

(0372) 55 27 60

 

Центр надання адміністративних послуг Сторожинецької  міської ради   створено 17 квітня 2018 року, як самостійний структурний підрозділ в якому надаються адміністративні послуги через адміністраторів шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Центр функціонує з метою спрощення процедур отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання; організації надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень; підвищення комфортності отримання заявниками адміністративних послуг; протидії корупції, ліквідації посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг;  підвищення поінформованості заявників про порядок, способи та умови отримання адміністративних послуг.

Основними функціями та завданнями Центру є:

  • прийом, реєстрація адміністративної справи та видача адміністративного акта у Центрі, надання можливості отримання одночасно декількох адміністративних послуг;
  • організація діяльності по інформуванню та консультуванню замовника з питань надання адміністративних послуг;
  • оптимізація документообігу та термінів надання послуг замовником, зменшення часових та фінансових витрат, зумовлених необхідністю відвідування районного адміністративного органу;
  • скорочення кількості звернень до відповідних адміністративних органів за рахунок організації міжвідомчих погоджень при наданні адміністративних послуг без участі замовника, у тому числі з урахуванням інформаційно-комунікаційних технологій;
  • оптимізація процедури отримання адміністративних послуг;
  • організація інформаційного обміну даними між учасниками Центру, здійснення контролю за дотримання строків надання адміністративних послуг;
  • усунення правових, адміністративних та організаційних перешкод при наданні адміністративних послуг.

 

 1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

Контактні дані:

Центр надання адміністративних послуг Сторожинецької міської ради

59000, м. Сторожинець

вул. Чернівецька, 6 а

тел. 2-58-22

Ваш браузер застарів!

Як правильно оновити браузер - читайте тут.Оновіть свій браузер негайно!

×