Контактна інформація ЦНАП
ГРАФІК РОБОТИ
Центру надання адміністративних послуг
Сторожинецької міської ради
Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 800 год. до 15 00 год.
Четвер з 800 год. до 2000 год.
Субота, неділя – вихідні.
Без перерви на обід.
Консультування, прийом та видача документів здійснюється щоденно (крім вихідних та святкових днів).
АДРЕСА:
вул. Чернівецька, 6 а, каб. 2
тел. 2-58-22
е-адреса: cnap.storozhynets@gmail.com
Контактні телефони керівників органів, які забезпечують роботу Центру надання адміністративних послуг при Сторожинецькій міській раді
ПІБ |
Посада |
Телефон |
Сташеску Крістіна Георгіївна |
Реєстраційна служба Сторожинецької міської ради |
2-20-60 |
Луцак Іван Григорович |
Територіальне управління Держгірпромнагляду по Чернівецькій області |
(0372) 55-29-71 |
Маніліч Василь Денисович |
Сектор містобудування, архітектури та ЖКГ районної державної адміністрації |
2-18-82 |
Тинок Юрій Сергійович |
Відділ у Сторожинецькому районі Головного управління Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру у Чернівецькій області |
2-52-97 |
Білоконь Микола Васильович |
Управління екології та природних ресурсів Чернівецької обласної державної адміністрації |
(0372) 52-47-94 |
Ротар Олександр Семенович |
Сторожинецький районний відділ Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області |
2-48-84 |
Швед Мирослав Петрович |
Управління Держпродспоживслужби у Сторожинецькому районі |
2-30-01 |
Харлашко Олександр Петрович |
Служба автодоріг у Чернівецькій області |
(0372) 58-38-82 |
Пилип’юк Володимир Миколайович |
Чернівецьке обласне управління лісового та мисливського господарства |
(03722) 2-25-22 |
Бабина Юлія Василівна |
Головне територіальне управління юстиції у Чернівецькій області |
(0372) 55 27 60 |
Центр надання адміністративних послуг Сторожинецької міської ради створено 17 квітня 2018 року, як самостійний структурний підрозділ в якому надаються адміністративні послуги через адміністраторів шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Центр функціонує з метою спрощення процедур отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання; організації надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень; підвищення комфортності отримання заявниками адміністративних послуг; протидії корупції, ліквідації посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг; підвищення поінформованості заявників про порядок, способи та умови отримання адміністративних послуг.
Основними функціями та завданнями Центру є:
- прийом, реєстрація адміністративної справи та видача адміністративного акта у Центрі, надання можливості отримання одночасно декількох адміністративних послуг;
- організація діяльності по інформуванню та консультуванню замовника з питань надання адміністративних послуг;
- оптимізація документообігу та термінів надання послуг замовником, зменшення часових та фінансових витрат, зумовлених необхідністю відвідування районного адміністративного органу;
- скорочення кількості звернень до відповідних адміністративних органів за рахунок організації міжвідомчих погоджень при наданні адміністративних послуг без участі замовника, у тому числі з урахуванням інформаційно-комунікаційних технологій;
- оптимізація процедури отримання адміністративних послуг;
- організація інформаційного обміну даними між учасниками Центру, здійснення контролю за дотримання строків надання адміністративних послуг;
- усунення правових, адміністративних та організаційних перешкод при наданні адміністративних послуг.
Контактні дані:
Центр надання адміністративних послуг Сторожинецької міської ради
59000, м. Сторожинець
вул. Чернівецька, 6 а
тел. 2-58-22