УКРАЇНА
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХL СЕСІЯ VІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ № 208-40/2015

15 жовтня 2015 року                                                                           м.Сторожинець

Про розгляд заяви Малиша Д.І.

Розглянувши заяву гр. Малиша Д.І. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення безоплатно у власність земельної ділянки площею 0,1623 га для ведення особистого селянського господарства по вул. , враховуючи те, що під час виїзду постійної комісії з питань земельних відносин, охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів на зазначену земельну ділянку, який відбувся 15.07.2015 року, було встановлено, що право володіння та користування земельною ділянкою є спірним внаслідок вираження претензій інших громадян, які теж бажають користуватись та оформити правоустановчі документи на дану земельну ділянку, керуючись ст.12 Земельного кодексу України, п.34 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,

МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Залишити заяву Малиша Дмитра Івановича про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення безоплатно у власність земельної ділянки площею 0,1623 га для ведення особистого селянського господарства по вул. на довивчення.
2. Розглянути заяву Малиша Дмитра Івановича на черговій сесії та направити листи Псяровській Л.О. та Косовану В.Т. з пропозицією надати на розгляд постійної комісії з питань земельних відносин, охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів заяви та матеріали, які підтверджують їх право на оформлення правоустановчих документів на земельну ділянку, зазначену в пункті 1 даного рішення, для остаточного вирішення питання щодо права володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів (В.С.Антонюк) та провідного спеціаліста землевпорядника міської ради Порошняка В.А.

СЕКРЕТАР СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ Я.В МАНЧУК