Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області нагадує, що у разі настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) роботодавець зобов’язаний упродовж однієї доби повідомити засобами комунікаційного зв’язку про це підприємствам (установам, організаціям), в т.ч. територіальним органам Пенсійного фонду України (відповідно до п. 8 “Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві“, та не пізніше наступного робочого дня надати повідомлення встановленого зразка у паперовому форматі.
Повідомлення також можна надсилати на електронну адресу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області info@cv.pfu.gov.ua.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області