Одне з найпопулярніших питань, з яким буковинці звертаються на «Гарячу лінію» в період літніх відпусток: чому сервіс «Перевірка стану оформлення документів» за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/docstate.htmlне завжди видає актуальну інформацію щодо стану готовності паспортного документа?
Нагадаємо, що на перевірку інформації, наданої заявником під час оформлення паспорта працівникам міграційної служби надається 8 робочих днів, тож впродовж цього періоду сервіс може видавати статус «Інформації не знайдено» або Документи прийнято /дата/. Здійснюється перевірка даних».
Якщо ви бачите повідомлення: «Дозвіл на персоналізацію паспорта надано /дата/», це означає, що перевірку по вашій заяві успішно завершено.
«Дані відправлено до центру персоналізації /дата/» – ваші персональні дані надіслано на підприємство з виготовлення паспортних документів.
«Документ персоналізовано та відправлено до підрозділу Міграційної служби /дата/» – ваш паспорт надрукований і надісланий до підрозділу ДМС.
«Документ доставлений до підрозділу Міграційної служби /дата/ та може бути отриманий заявником» – можете сміливо вирушати за своїм документом до міграційної служби.
Якщо у вас виникають питання щодо роботи зазначеного електронного сервісу, телефонуйте на Гарячу лінію УДМС у Чернівецькій області на номер 0372-55 -04-61, пишіть на нашу на електронну скриньку cv_zg@dmsu.gov.ua або звертайтесь із запитом через приймальню електронних звернень громадян: https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html . У двох останніх випадках до вашого звернення слід підколоти фотоскани документів, які посвідчують особу.
Управління ДМС у Чернівецькій області