ДПС Буковини: інформацію щодо адрес, контактних телефонів, режиму роботи центрів обслуговування платників розміщено на сайті

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області повідомляють, що інформацію щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів обслуговування платників розміщено на сторінці Головне управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/

Контактна інформація Головного управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/kontakti/

«Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/

«Гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/637872.html
Перелік телефонів з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/637876.html
Електронна пошта: cv.official@tax.gov.ua

Електронна скринька комунікаційної податкової платформи cv.ikc@tax.gov.ua

 

Буковинці можуть звернутися до податкової служби для проведення звірки даних щодо нарахованої суми плати за землю

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області звертають увагу платників плати за землю, буковинці мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв’язку звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних.

Податківці акцентують, у разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів або належним чином засвідчених копій таких документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, а також у разі зміни розміру ставки плати за землю контролюючий орган, до якого звернувся платник плати за землю, проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення разом з детальним розрахунком суми податку. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Поряд з цим, у разі якщо платник податків має у власності декілька земельних ділянок або право на декілька земельних часток (паїв), щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю) (абзац шостий п. 286.5 ст. 286 ПКУ).

Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Нагадаємо, відповідно до п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Земельний податок – обов’язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п.п. 14.1.72 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Орендна плата для цілей розділу XII ПКУ – обов’язковий платіж за користування земельною ділянкою державної або комунальної власності на умовах оренди (п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Також для звірки щодо сплати земельного податку платники можуть звернутись до фахівців податкової служби Чернівецької області за телефонами: https://cv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/707666.html

 

Яка послідовність дій має бути здійснена суб’єктом господарювання для реєстрації ПРРО?

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі заяви, що подається до ДПС у електронній формі.

Електронні форми заяв J1316604/F1316604 розміщені за покликаннями:

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_yur.htm;

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_fiz.htm.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє шляхом подання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО за формою № 5-ПРРО (J/F1391802).

У податковій службі Буковини інформують, що у робочі дні працює телефонна «гаряча» лінія з питань застосування РРО/ППРО під час здійснення господарської діяльності.

Щодо питання контролю у сфері розрахунків – Кілару Юрій Георгійович (0372) 545856

Технічні питання щодо впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій  – Андрусів Олександра Віталіївна (0372) 545629

Перелік відповідальних фахівців у ЦОПах щодо застосування та впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій та їх телефони за посиланням:

https://cv.tax.gov.ua/listivki-ta-broshuri/701546.html 

 

Головне управління ДПС у Чернівецькій області

Відповідальна за контакти зі ЗМІ та громадськістю:

завідувач сектору комунікацій Коцим’юк Марія Михайлівна (т./ф.): (0372) 54-55-76

e-mail: cv.official@tax.gov.ua (для публічних запитів)