Окремий розділ «Довідника безбар’єрності» (https://bit.ly/3wdrgnO) «Гайд безбар’єрних подій» містить правила, яких варто дотримуватися продавцям/ надавачам послуг/представникам служб охорони під час спілкування з відвідувачами з особливими потребами.
В рекомендаціях зокрема зазначено:
«Учасники маркету/ надавачі послуг/ працівники служб охорони мають дотримуватися правил доступності, безбар’єрності і толерантності. Важливо практикувати, застосовувати, а також не забувати регулярно оновлювати свої знання.
Завжди ставтеся до гостя з повагою та ввічливістю. Детально про це розповідає розділ «Правила мови» (https://bf.in.ua/rules/ ).
Використовуйте коректні терміни та пам’ятайте про принцип «people-first language»: спочатку називається людина, а потім її відмінність. Перевірити знання сучасної термінології можна у розділі «Словник» (https://bf.in.ua/glossary/ ) .
Будьте уважними з відвідувачами та проявляйте зацікавленість потребами гостей.
Надавайте допомогу гостям тільки за їхньою згодою та відповідно до їхніх вказівок (більше про правила взаємодії з повагою до людини у розділі «Етика взаємодії з різними людьми» (https://bf.in.ua/ethics/ )).
Не втручайтесь у приватний простір гостя. Не торкайтесь без дозволу людей чи їхнього майна, зокрема й крісла колісного.
Зберігайте конфіденційність. Йдеться про будь-які особисті чи медичні дані, а також інформацію про особу, отриману під час надання послуги. Обговорювати приватні дані з іншими людьми категорично заборонено.
Потурбуйтеся про безпеку та безбар’єрну евакуацію. Співробітники установи повинні дотримуватися правил безпеки під час роботи та взаємодії з клієнтами. Охоронці мають уміти надавати допомогу, створювати шляхи евакуації (http://surl.li/mmouhh ) для гостей з різними формами інвалідності та у разі потреби організовувати супровід.
Управління ДМС у
Чернівецькій області