Для працівників міграційної служби важливо отримувати зворотній зв’язок від відвідувачів  щодо якості надання адміністративних послуг. Це дозволяє краще бачити можливі проблеми в роботі структурних та територіальних підрозділів та оперативно їх усувати.

Щоби покращити роботу Управління ДМС у Чернівецькій області, кожен відвідувач може взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо рівня сервісу у конкретному територіальному підрозділі.

Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, на електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук.

Наразі для всіх територіальних підрозділів Управління ДМС у Чернівецькій області розроблено індивідуальні QR-коди, що розміщені на спеціальних інформаційних листівках у адміністративних приміщеннях УДМС.

Довідково:

Протягом 9 місяців 2024 року із використанням можливостей електронних сервісів  ДМС  «Громадське  опитування»  надійшло  1506  повідомлень,  у  тому числі 99 відгуків про якість роботи телефонної «гарячої лінії».

Рівень  задоволення  населення адміністративними  послугами  УДМС  у Чернівецькій області щодо  їх  якості  становить  99.2% ,  відсоток  задоволеності  громадян  стосовно  якості роботи  телефонної  «Гарячої  лінії»  УДМС  та  якості  обслуговування  оператором телефонної «Гарячої лінії» за  цей період склав 97.9%.