В межах проєкту «Покращення доступу до державних послуг вразливих груп населення та посилення їх ролі в житті Сторожинецької громади» для Центру надання адміністративних послуг Сторожинецької міської ради придбано «Цифрову валізу», завдяки якій адміністратори ЦНАП мають змогу надавати адміністративні послуги мешканцям громади, як в адміністративних будівлях старостинських округів («Виїзне віддалене робоче місце адміністратора») так і маломобільним мешканцям громади за місцем їх проживання/перебування («Мобільний адміністратор»).
Скористатись послугами ЦНАП за місцем проживання/перебування можуть маломобільні громадяни, а саме:
- особи, які не можуть самостійно пересуватися;
- особи з інвалідністю, які мають обмеження щодо мобільності;
- особи, мобільність яких знижена через старіння організму;
- особи з психічними та інтелектуальними порушеннями;
- вагітні жінки на останніх місяцях вагітності;
- особи (в т. ч. військовослужбовці), які перебувають на тривалому лікуванні та потребують стороннього догляду;
- інші особи в обґрунтованих випадках.
Заяву про отримання адміністративної послуги за місцем проживання/перебування може подавати до ЦНАПу суб’єкт звернення, його представник, родич, староста, соціальний працівник, заклад охорони здоров’я, заклад соціального захисту, інший заклад або установа, де проживає/перебуває суб’єкт звернення в один з наступних способів:
- особисто;
- телефоном – (03735)2-58-22, +38505688082, +380980285873 або з використанням доступних інструментів комунікації (Вайбер, WhatsApp, тощо);
- поштовим відправленням за адресою: м.Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А;
- в електронній формі на електронні пошти: cnap.storozhynets@gmail.com та stasheskukristina@ukr.net.
Отримати бланки заяв та консультації щодо порядку надання адміністративних послуг з використанням сервісів «Виїзне віддалене робоче місце» та «Мобільний адміністратор» можна засобами телефонного зв’язку, через електронні пошти, в старостинських округах та безпосередньо у ЦНАПі. Також, відповідну інформацію можна знайти на офіційному веб сайті Сторожинецької міської ради.
Звертаємо увагу, що працівник ЦНАП після надходження заяви попередньо уточнює суть звернення, надає вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги, узгоджує дату та час візиту до суб’єкта звернення за вказаною у зверненні адресою.
Виїзні сервіси ЦНАП для надання послуг — це про права та можливості кожної людини на гідне життя, про реалізацію надзвичайно важливих принципів безбар’єрності й інклюзивності, про одну з невід’ємних складових сучасних публічних сервісних інституцій.
Усі повинні мати не лише право, а й реальну можливість доступу до якісних послуг.
«Цифрову валізу» придбано в межах проєкту «Покращення доступу до державних послуг вразливих груп населення та посилення їх ролі в житті Сторожинецької громади», який впроваджує ГО «Чернівецька обласна організація людей з інвалідністю “Лідер”» в межах проєкту «Посилене партнерство для сталого відновлення» (EPSR), що фінансується Урядом Швеції через Шведську агенцію міжнародного розвитку Sida та впроваджується ПРООН в Україні у партнерстві зі Сторожинецькою міською радою та ГО «Платформа творчої активності та суспільного розвитку «Зерно єдності».
Сторожинецька міська рада співфінансувала 10 % вартості «Цифрової валізи».
Щиро дякуємо керівницям громадських організацій Валентина ДОБРИДІНА та Наталя ГОРВАСЮК за вагомий внесок у розвиток та покращення системи надання адміністративних послуг в Сторожинецькій громаді.