Протягом 2024 року працівниками ЦНАП та його віддалених робочих місць в трьох найбільш віддалених населених пунктах прийнято документи на отримання 23242 послуги.
Послуги надані в ЦНАПі – 16750.
Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців – 1695.
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 3238.
Реєстрація місця проживання – 5734.
Соціальні послуги – 2157.
Реєстрація актів цивільного стану – 467:
Заміна посвідчення водія – 58.
Послуги Державного земельного кадастру – 527.
Послуги у сфері земельних відносин – 521.
Оновлення персональних даних військовозобов’язаних – 1300.
Послуги у сфері будівництва та ін. – 1053 .
Послуги надані у віддалених робочих місцях ЦНАП – 6492:
- Стара Жадова – 3230.
Реєстрація місця проживання – 959.
Соціальні послуги – 613.
Видано довідок – 1658.
- Костинці – 1550.
Реєстрація місця проживання – 362.
Соціальні послуги – 269.
Видано довідок – 919.
- Давидівка – 1712.
Реєстрація місця проживання – 184.
Соціальні послуги – 334.
Видано довідок – 1194.
Крім того, найактуальніші послуги мешканцям громади надаються у всіх старостинських округах.
У Сторожинецькій громаді проводиться робота направлена на покращення якості та доступності послуг.
- Запроваджено сервіс «Мобільна валіза» – виїзне надання послуг за місцем проживання / перебування особи або до старостинських округів.
Так, в межах проєкту «Покращення доступу до державних послуг вразливих груп населення та посилення їх ролі в житті Сторожинецької громади» для ЦНАПу придбано «Цифрову валізу», завдяки якій адміністратори ЦНАП мають змогу надавати адміністративні послуги мешканцям громади, як в адміністративних будівлях старостинських округів так і маломобільним мешканцям громади за місцем їх проживання. Проєкт впроваджений ГО «Чернівецька обласна організація людей з інвалідністю “Лідер”» у партнерстві зі Сторожинецькою міською радою та ГО «Платформа творчої активності та суспільного розвитку «Зерно єдності».
- Створено ігровий простір та придбано сповивальний столик для відвідувачів із дітьми.
- Наявні місця для дитячих візків.
- Наявна вбиральня для людей з інвалідністю.
- Наявні місця для паркування транспортних засобів для людей з інвалідністю.
- Створено комфортний простір у приміщенні для очікування та відпочинку.
- Наявні QR-коди для відгуків та оцінки якості надання послуг у ЦНАП.
- Є можливість через QR коди поділитися копіями цифрових документів у застосунку Дія для отримання послуг.
- Наявні впізнавані та зрозумілі вивіски ЦНАП та вказівники, в тому числі адмінсервісу «Ветеран», позначено робочі місця адміністраторів ЦНАП, які надають послуги та консультації ветеранам та членам їхніх сімей.
- ЦНАП підключений до функціоналу попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників ЦНАП за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг.
- У приміщенні є сходи, кнопки виклику, пандуси та поручні, підіймач крісел колісних, аудіопокажчик та тактильні елементи доступності.
- Прийнято технічні рішення для обслуговування осіб з порушенням слуху, укладено договір з Чернівецькою обласною організацією УТОГ про надання послуг перекладу на українську жестову мову.
- На сайті міської ради та в приміщенні ЦНАП наявні постери з інформацією про державні сервіси та нові цифрові можливості, про порядок отримання будь якої адміністративної послуги https://guide.diia.gov.ua/.
- Наявне робоче місце заявника із доступом до мережі Інтернет, де кожний має можливість скористатися Гідом з державних послуг та отримати послуги онлайн або просто вирішити свої питання.
Основні задачі на 2025 рік:
- Встановити в приміщенні міської ради/ЦНАПу:
– платіжний термінал для оплати адміністративного збору за отримання адміністративних послуг та здійснення інших платежів;
– електронну систему керування чергою;
– кавовий апарат для відвідувачів.
- Навчати заявників користуватися Єдиним порталом державних послуг Дія та отримувати державні послуги онлайн.
- Здійснювати виїзне надання адміністративних послуг з використанням «Цифрової валізи».
Начальник ЦНАП
Крістіна СТАШЕСКУ