З 18 по 21 лютого 2025 року керівниця ЦНАП Сторожинецької міської ради Крістіна СТАШЕСКУ взяла участь у заході «Школа дієвих центрів».
Європейський Союз (ЄС) і Програма розвитку ООН (ПРООН) у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України організували Школу дієвих центрів для адміністраторів/-ок ЦНАПів і фахівців/-чинь органів місцевого самоврядування. Захід мав на меті підсилити їхню спроможність у наданні якісних адміністративних послуг.
Протягом чотирьох днів 30 учасників та учасниць навчалися сучасним підходам до роботи ЦНАПів, знайомилися з цифровими інструментами, обговорювали важливі аспекти безбар’єрності й удосконалювали комунікативні навички.
Ключові напрями навчання включали:
цифрові рішення для автоматизації процесів
комунікацію та роботу в кризових ситуаціях
правові засади діяльності ЦНАП і роботу з базами даних
безбар’єрність та інклюзивність державних сервісів
трансформацію ЦНАП у «Дія.Центр»
Окрім лекцій і дискусій, фахівці та фахівчині аналізували реальні кейси, розробляли рішення для покращення процесу надання послуг і відпрацьовували алгоритми взаємодії з громадянами. Учасники й учасниці отримали практичні інструменти, які дадуть змогу підвищити якість адміністративних послуг, зробити їх доступнішими й оптимізувати роботу ЦНАПів.
Тренінг організовано в межах флагманського партнерства ПРООН і ЄС «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні».
Фото: Андрій Крепких / ПРООН в Україні
The European Union (EU) and the United Nations Development Programme (UNDP), in cooperation with the Ministry of Digital Transformation of Ukraine, have organized the School of Effective Centres for ASC administrators and local government specialists to strengthen their capacity to deliver high-quality administrative services.
Over four days, 30 participants studied modern approaches to ASC operations, familiarized themselves with digital tools, discussed important aspects of accessibility, and improved their communication skills.
Key topics included:
digital solutions for process automation
effective communication and working in crisis situations
the legal framework for ASC operations and working with databases
barrier-free and inclusive public services
transforming an ASC into a Diia.Centre
In addition to lectures and discussions, experts reviewed real-life cases, developed solutions for enhancing services, and worked out algorithms for interacting with people. The participants received practical tools that will help them improve the quality of administrative services, making services more accessible and optimizing the work of ASCs.
The training was organized as part of the flagship “EU4Recovery – Empowering Communities in Ukraine” partnership between UNDP and the EU.
Photo credit: Andrii Krepkykh / UNDP in Ukraine
Міністерство цифрової трансформації України