У першому кварталі 2025 року фахівці центрів обслуговування Чернівецької області надали платникам податків понад 28,5 тис адміністративних послуг

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, у січні – березні 2025 року платникам надано 28591 адміністративні послуги. З них, понад 8,7 тис у електронній формі та 19,8 тис сервісних послуг отримано безпосередньо у центрах обслуговування при податкових інспекціях.

У податковій службі Буковини деталізують щодо основних адмінпослуг. Відтак, платники отримали 12,9 тис послуг з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Щодо реєстрації платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 5,9 тис. Довідку щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 3676 платника. Також 878 платників отримали довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

До відома! Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розміщені на офіційному веб-порталі відомства у розділі «Діяльність > Адміністративні послуги»: https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

На допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/

У податковій службі акцентують, платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ» та мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОПів. Такі сервіси запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.

За яким кодом бюджетної класифікації сплачується податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, Наказом Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року № 11  «Про бюджетну класифікацію» зі змінами і доповненнями затверджено наступну Класифікацію доходів бюджету по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

18010100 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості»;

18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості»;

18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості»;

18010400 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості».

Руслан Кравченко: За квартал цього року відшкодовано ПДВ на 30% більше, ніж торік

З початку року на третину збільшився обсяг відшкодування ПДВ порівняно з минулим роком. За перший квартал відшкодували 42,4 млрд грн. І податкова служба працює над збереженням позитивної тенденції. Про це розповів Голова ДПС Руслан Кравченко під час міжнародного форуму «Industrial Evolution. Виробництво вмикає економіку».

Масштабна дискусія об’єднала велику кількість представників бізнесу, уряду, місцевої влади з усієї України, інвесторів, банкірів і міжнародних партнерів.

Руслан Кравченко подякував бізнесу за роботу.

«Бо навіть після таких масованих атак, які були сьогодні вночі, вони продовжують працювати, створюють робочі місця та сплачують податки. І це варте поваги. Саме завдяки кожному платнику за перший квартал маємо перевиконання плану надходжень на 36 млрд грн», – сказав він.

Голова ДПС також зазначив, що ефективна та якісна комунікація з бізнесом – це його пріоритет із перших днів роботи на посаді.

«Часто чув, що бізнесу доводиться самотужки вирішувати проблеми, які торкаються податкових питань. Заблокували податкову накладну – самостійно вигадуй, що робити. Потрапив у список ризикових – можеш там роками бути, ніхто не підкаже алгоритм подальших дій», – додав він.

Завдяки діалогу та переліку чітких заходів з початку року вже майже  вдвічі скоротили кількість заблокованих податкових накладних. Сьогодні він сягає 0,37%. На 11,4 тисячі зменшили кількість підприємств, які потрапили до ризикових.

Також говорили про «Клуб білого бізнесу» та можливості, щоб якомога більша кількість підприємств могла туди увійти – всі ті, хто працює чесно та сумлінно сплачує податки.

«Торкнулися питання змін до законодавства. І бізнес має рацію, коли скаржиться, що це ускладнює роботу. Бо іноді не вистачає часу, щоб встигнути за таким потоком змін. Зрозумілість та передбачуваність – це те, що має сприяти зростанню», – додав Руслан Кравченко.