Майже 3,4 млрд грн єдиного внеску сплатили роботодавці Буковини
Упродовж січня-серпня цього року платники Чернівецької області сплатили 3357,9 млн грн. Повідомили у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Порівняно з відповідним періодом минулого року приріст надходжень із цього платежу склав 764,2 млн грн або на 29,5 відсотків більше.
Лише у серпні платники нашого краю спрямували на соціальні гарантії 454,9 млн грн єдиного внеску, що на 19,7 відсотків більше, ніж минулоріч.
Нагадаємо, що єдиний внесок є джерелом наповнення фондів соціального страхування, з яких здійснюються виплати пенсій, забезпечуються соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань. У період воєнного стану держава виконує соціальні зобов’язання перед своїми громадянами, а для цього необхідні фінансові ресурси.
Відтак саме відповідальна позиція бізнесу та зразкова податкова дисципліна платників податків сприяє економічній стабільності та фінансовій безпеці країни.
Податківці мають право в ході перевірки СГ вимагати проведення інвентаризації ОЗ, ТМЦ, коштів та зняття їх залишків
Заступник начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Наталія Чернівчан роз’яснює, що згідно з п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПКУ контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю.
За словами заступниці відповідно до абзацу шостого п. 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 зі змінами та доповненнями, проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа. Вимога про проведення інвентаризації надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.
Необхідно знати, наголошує Наталія Василівна, що відповідно до п.п. 16 п. 3 розд. ІІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 № 727 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.12.2021 № 702) (далі – Порядок № 727), загальні положення акту (довідки) документальної планової перевірки (відповідні додатки до загальних положень) мають містити інформацію про проведені платником податків під час здійснення перевірки інвентаризації його основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, у тому числі зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки, а також інформацію щодо інвентаризації документів, розрахунків (у разі її проведення).
Залежно від фінансово-господарської діяльності платника податків та результатів перевірки до інформативних додатків належать, зокрема, копії матеріалів (описи, відомості, протоколи) про результати проведеної платником податків інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів тощо (п. 1 розд. ІV Порядку № 727).
Щиро дякуємо за співпрацю!Головне управління ДПС у Чернівецькій областіВідповідальна за контакти зі ЗМІ та громадськістю:завідувач сектору комунікацій Коцим’юк Марія Михайлівна (т./ф.): (0372) 54-55-76e-mail: cv.official@tax.gov.ua (для публічних запитів);e-mail: bukdpa@ukr.net (для листування зі ЗМІ)