Які категорії платників можуть бути включені до плану – графіку проведення документальних планових перевірок з 1 серпня 2023 року
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» внесено зміни до Податкового кодексу, відповідно до яких на період з 1 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану на території України, до плану – графіку проведення документальних планових перевірок можуть бути включені виключно:
платники податків, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та / або реалізації підакцизної продукції;
платники податків, які здійснюють діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес);
платники податків, які надають фінансові, платіжні послуги.
Внесення змін до плану–графіка може здійснюватися щомісячно з рахуванням форс-мажорних обставин, обставин непереборної сили, наявності/відсутності безпечних умов для проведення перевірок, які визначені підпунктом 69.21 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу та з врахуванням вимог, встановленим цим підпунктом.
До відома платників: Оновлений план-графік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше останнього числа місяця, в якому було затверджено такий оновлений план-графік.
Документальні планові перевірки платників податків, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес), та платників податків, які надають фінансові, платіжні послуги, можуть розпочинатися не раніше ніж через 30 календарних днів, наступних за датою оприлюднення оновленого плану-графіка, за умови надіслання (вручення) таким платникам (їх представникам) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення перевірки у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копії наказу про проведення документальної планової перевірки та письмового повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Крім цього, для контролюючого органу та платників податків зупиняється відлік строку давності щодо документальних планових та позапланових перевірок, які не передбачені підпунктами 69.2 1 та 69.35 цього пункту, а для платників податків продовжуються строки зберігання документів та інформації, визначених пунктом 44.1 статті 44 цього Кодексу, на період зупинення відліку строку давності, передбаченого абзацом першим цього підпункту.
Резервні номери для програмного РРО формуються фіскальним сервером автоматично на запит ПРРО
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що перша порція зарезервованих номерів діапазону фіскальних номерів, cформованих фіскальним сервером для програмних реєстраторів розрахункових операцій формується фіскальним сервером автоматично на запит ПРРО для отримання резервних номерів, який є службовим документом, створення якого ініціюється відповідною командою ПРРО, або у відповідь на службовий документ з типом «Відкриття зміни».
Відповідь фіскального сервера на запит ПРРО містить перелік фіскальних номерів з Діапазону. Відповідь фіскального сервера на службовий документ з типом «Відкриття зміни» містить номер офлайн сесії та перелік фіскальних номерів з Діапазону.
Наступні порції зарезервованих фіскальних номерів для ПРРО формуються фіскальним сервером автоматично у відповідь на запит ПРРО, або у відповідь на отриманий пакет даних офлайн документів.
Відповідь фіскального сервера на запит ПРРО містить перелік наступних фіскальних номерів з Діапазону або номер офлайн сесії та перелік наступних фіскальних номерів з Діапазону.
Діапазон, який видається для роботи ПРРО в режимі офлайн, складається з переліку конкретних зарезервованих за ПРРО фіскальних номерів.
Зарезервований за ПРРО фіскальний номер, що присвоюється електронним документам, формується як унікальний набір літер і цифр, або цифр, розділених крапками.
Е-підпис: у податковій службі Буковини платники отримали 4027 ЕЦП
У податковому відомстві Буковини інформують, впродовж січня – липня 2023 року платники податків, які звернулись до сектору реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області отримали безкоштовно 4027 «електронних підписів».
Платникам нагадують, «електронний підпис» діє два роки, а коли строк дії підійде до завершення, його можна буде продовжити дистанційно без відвідування податкової.
Відтак, сформувати дистанційно нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим (https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates).
Платникам слід знати, згенерувати особисті ключі можливо безпосередньо у відділеннях ІДД ДПС у районній або обласній податковій інспекції. При собі мати документи згідно з переліком (копії та оригінали) https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services, заповнену заяву на отримання КЕП, а також електронний носій пам’яті (диск або флешка).
У податковій службі Буковини наголошують, електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи – громадяни.
До відома: Отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису можна у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.
Щиро дякуємо за співпрацю!
Головне управління ДПС у Чернівецькій області
Відповідальна за контакти зі ЗМІ та громадськістю:
завідувач сектору комунікацій Коцим’юк Марія Михайлівна (т./ф.): (0372) 54-55-76
e-mail: cv.official@tax.gov.ua (для публічних запитів);
e-mail: bukdpa@ukr.net (для листування зі ЗМІ)