Питання належної комунікації та оперативного зворотного зв’язку з отримувачами адміністративних послуг є вельми важливим для будь-якої сервісної структури, в тому числі і для міграційної служби. Адже це дозволяє бути відкритими до своїх клієнтів, чути їхні побажання та краще розуміти їхні потреби.

В ДМС України давно налаштовані та успішно працюють різноманітні канали комунікації з громадянами, такі до прикладу, як:

– дистанційні щомісячні прийоми громадян керівництвом регіональних управлінь у визначені дні із попереднім анонсуванням на сайті ДМС України та верифікованих сторінках УДМС;

– верифіковані сторінки регіональних Управлінь ДМС України в соціальних мережах з можливістю для читачів надсилання коментарів та особистих повідомлень;

– «Електронні скриньки для отримання інформації щодо стану оформлення документів»:  http://surl.li/mgayh ;

– «Гарячі лінії» обласних управлінь міграційної служби (в Чернівцях номер телефону УДМС: 0372-55-04-61) ;

Висловити свою думку щодо роботи міграційників можна також через  електронні сервіси на сайті ДМС України:

  • «Приймальня електронних звернень громадян»:

https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html :

  • «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» https://dmsu.gov.ua/services/votes.html ;
  • «Повідомити про корупцію»:

https://dmsu.gov.ua/services/corruption.html :

Окрім того,  ніхто не скасовував такий класичний спосіб комунікації, як звернення громадян. Надсилати їх можна на поштову адресу Управління: м. Чернівці, вул. А. Шептицького, 25.

Приходьте, телефонуйте, пишіть. Ми працюємо для вас і завжди готові почути кожного відвідувача. Це дозволяє нам покращувати результати своєї роботи.

Управління ДМС у Чернівецькій області