Від початку року буковинські платники сплатили в казну держави понад 8 млрд грн податкових платежів та 5 млрд грн податків єдиного внеску

Про це поінформував громадськість краю начальник Головного управління ДПС у Чернівецькій області  Віталій Шпак. Так, впродовж 10 місяців цього року надходження до зведеного бюджету склали майже 8 млрд 24,9 млн грн податкових платежів. Це на 1 млрд 540,0 млн грн, або на 23,7 відсотків більше, ніж у січні – жовтні 2022 року.

За словами посадовця щира подяка усім буковинським платникам, які від початку великої війни не скорочують податкові надходження, оскільки добре розуміють, що виникла потреба в рази збільшити фінансування оборони. Також зросла кількість людей, яким потрібна підтримка держави. Перш за все, це внутрішньо переміщені особи і безробітні.

Державний бюджет отримав 2 млрд 700,5 млн грн, що на 528,2 млн грн, або на 24,3 відсотки більше відповідного періоду минулого року.

До бюджетів територіальних громад сплачено 5 млрд 324,4 млн грн. Це на 1 млрд 11,8 млн грн, або на 23,5 відсотки більше січня – жовтня 2023 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні – жовтні 2023 року надійшло 5 млрд 9,0 млн грн, що на 778,5 млн грн , або на 18,4 відсотки більше, ніж за такий період у 2022 році.

Показники жовтня 2023 року виконано на 124,0 відсотків – сплачено до бюджетів усіх рівнів майже 880,8 млн грн.

На майно продавця складних побутових приладів накладено умовний адміністративний арешт за недопуск податківців до проведення фактичної перевірки

Як розповіли у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області, адміністративний арешт майна, згідно з нормами Податкового кодексу України є виключним способом забезпечення виконання платником податків його обов’язків.

За словами податківців до відомства надійшла скарга від громадянина, щодо порушень в магазині на території одного з ринків м. Чернівці, а саме: невидачу фіскальних чеків при реалізації складних побутових товарів, яке і було підставою для проведення фактичної перевірки згідно з вимогами статті 80 Податкового кодексу України.

Аудитори податкової служби відповідно до п. 80.4  ст. 80 Податкового кодексу України, перед початком фактичної перевірки, провели контрольну розрахункову операцію, однак на придбаний товар фіскальний чек не видавався, оскільки РРО/ПРРО у платника відсутній.

Податкові аудитори надали приватному підприємцю копію наказу на проведення фактичної перевірки, однак платник відмовився від ознайомлення та не допустив їх до проведення перевірки.

Керуючись нормами ст 94 ПКУ, яка визначає випадки у яких може бути застосовано арешт майна та згідно пп 94.2.3  п. 94.2 ст. 94 ПКУ заступником начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області прийнято рішення про застосування арешту майна платника податків.

По цій справі буковинські податківці подали заяву до Чернівецького окружного адміністративного суду, який в свою чергу підтвердив правильність рішення Головного управління ДПС у Чернівецькій області щодо накладення умовного адміністративного арешту на майно підприємця, який безпідставно не допустив до проведення фактичної перевірки її представників.

Щодо розміщення реквізитів рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску та інших платежів до бюджету

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області зазначають, що доведення платникам податків реквізитів рахунків для сплати податків, зборів та платежів, відкритих Державною казначейською службою України, відбувається шляхом їх розміщення в Центрах обслуговування платників податків, на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/) або на на офіційному вебпорталі Головного управління ДПС у Чернівецькій області  за посиланням: Головна/Важлива інформація/Рахунки для сплати платежів https://cv.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/.

Одночасно, за принципами, визначеними п. 42 прим. 1.1 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) функціонує електронний кабінет, який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, автоматизованого визначення рахунків для сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на поточну дату конкретного платника податків.